Brendan Frasier

Hallåj. Nyss sett Mumien 3, tyvärr, kan jag nog säga. Hela mumienserien är ju inget vidare, men denna är nog den sämsta! Kom igen gamle Tarzan. Töntiga scener och klyschiga repliker!

mumien

För övrigt är det ju looov, fortfarande.
Sitter bland annat och pratar med min kära Yasmine på mzzzn. Hon hälsar så gott.

Och så vill jag rekommendera bandet Kultiration till er! Ja, om jag fick välja vilken röst jag ville i hela världen skulle jag välja hans.

Då vet ni allt detta.

Ha det bra! /Sandra



Här har ni en liten tjuvlyssning!

(En pappa sitter med sin son 13+ på en buss och börjar bråka om vilken tid pojken ska komma hem på kvällen.)
Pojke 13+: Men din idiot!
Pappa 50+: Hörru, om du inte uppför dig åker jag hem och skriver "sudda all" på din dator så allt försvinner.
Pojke 13+: Ååh! Du är så jävla dum i huvudet! Det finns inget som heter "sudda all"!
Gubbe 60+ (sitter bakom): Haha, grabben har rätt, det heter "sudda all files"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej

2009-12-18 @ 23:34:23
Postat av: Anonym

älskar eran blogg! mailade nt om bloggtips idag o ni va på top fem!!!!!!!!

2009-12-18 @ 23:35:14
Postat av: sandra

yasmine... :(

2009-12-19 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0