ANNAS 2009!

2009

Min gladaste dag:
Hm jag är så dålig på att komma ihåg men det har varit flera dagar. När jag varit med Sandra, när vi fick hundvalpar hi, och Malta.

Min ledsnaste dag:
När Wilma dog:(

Min favorit-gåva: (som jag har fått, inte gett)
Ja vad kan det vara. Kanske alla paket man har fått.


Årets tråkigaste och bästa årstid:
Kan itne riktigt avgöra för alla årstider har varit bra förutom när det är sakert om har förstört dom så kan inte riktigt säga.

Årets bästa bio:
gått och sett ganska många filmer  år faktistk och har ingen större favorit tror jag.

Vilka nya människor har du lärt känna som du vill nämna här:
Hedvig, mina klasskompisar och andra på skolan, pingstvänner och alla möjliga

Bästa maten du har ätit:
Mat är ett brett område som jag gillar starkt. Jag gillar tacos, kött, ah de mesta.

Bästa drycken du har druckit:
mountain dew

Var knäck gott detta år:
Tro de eller ej! men inte ätit någon knäck iår!

Musik då?
Ungefär samma stil som innan men med lite mer av allt möjligt. Mest RnB

Vilken mat tycker du inte om lika mycket längre detta år:
lasagne.

Årets fashiontrend:
ehm .. svart nagellack? 


Det jag har gjort för sista gångerna, år 2009:
Tälta flera dagar i sträck! Dricka massa, snacka skit om andra,


kul fakta va? förstod det.

Ha det jättebra! / Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0