nothing last, except the grace of God

Hej bajskorvar
Här händer det mycket på bloggen. Kan säga att jag inte vill skriva så mycket.
Pluggar mest, eller så gör jag annat.
FYLLER ÅR SNAAAAAAAAAART. 5-6 dagar kvar... Längtaaar.

I morgon blir det övernattning i Väsby. Skönt att komma iväg, fastän det bara är två dagar ifs.
Melodifestivalen på lördag, SAAALEEEEM, det blir bra. Toppen på ååå

bläää, nu ska jag sätta mig o se film.
idag köpte jag choklad och läsk för samma pris som jag kunde köpt ett par hemma-shorts. Såg det efter jag köpt godiset. Känns lite deppigt. Tur att det var så billigt så jag kan köpa det ändå.

Min facebook är jättekonstig. Är det så för alla månntro... Ingen aning. Kanske ska skriva o fråga.

Ska plugga matematik nu också. Kyulkukulkukulukukluklkulklu. phytagoras bajs-sats, fatttttttttar inte, WS för mig o Y.
Puzz o kräm

Kommentarer
Postat av: anus

jag läser visst!

2010-03-29 @ 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0