jag vill växa och gro

Jag är klar med allt mitt plugg denna vecka och det firar jag med att svara på lite larvpottefrågor. Kuul jag haaar.


OM DIG

Namn - Sandra
Bor - Örebro, nä, Norrköping
Syskon - Tre bröder
Ålder - fyller snaaaaaart, 17.
Född - 199bajsipajsi3
Ögonfärg – Blå
Längd - Runt 166 cm.
Sko storlek – 38-39.
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken- Vattumannen
Hårfärg - Vet inte, åt bruna håller iaf.
Födelseort - Norrköping

DAGENS.

Låt - Resonans med Kultiration
Saknad - Anna.
Kläder - tights, +t-shirt tröja osvosv.
Underkläder – trosooor. fint
Mat - ägg, och koorv, ont i hjärtat.
Köp - Ingenting tror jag.
Göra sen - Ssova, så länge, så länge.
Godis - Choklad, önskar jaag. Men inget.
Pinsammaste - Gör aldrig nåt pinsamt!

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp – Ja, en liten stund i alla faall.
Tycker du om godis - Jaaaa.
Hur många gånger i veckan äter du godis – Beror på hur mycket pengar jag har.
Äter du oftast nyttig mat – Njäe.
Du ger mycket komplimanger till andra – Haha, mja, har lite svårt för det där. Men till vissa så!
Är du nöjd med ditt förnamn – Mjaoo, inte egentligen. Men jo. Tack mami och papi
Du tycker att du själv är smart – NJA. Inte alls längre.
Vad är det sämsta hos dig – Lättirriterad kaaanske.
Vad är det bästa hos dig – Snygg!
Har du bra självförtroende – Är väl olika
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – För mkt nu för tiden.
Du tycker om att vara med tjejer – Helst inte. Men ibland är det kuuul.
Känner du dina grannar – Mormor och morfar. Resten inte så bra.
Vad har du för färg på dina underkläder idag – Gråttis.
Äger du några Björn Borg trosor – neinpein.
Hur många? – Inga sa jag ju.
Är du en Björn Borg-fjortis ? – Nääääj
Gillar du skolan - Jadå.
Har du någon gång skolkat – Hehe, mm.
Spelar du något instrument - nae.
Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, dans, ridning, pingis, gymnastik
Har du några tatueringar - Nej, men vill haaa
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – Säkert många, eller nej, egentligen inte.
Tycker du om djur – Jaaa

BRUKAR DU...

Sova – Förutom att äta finns det nog inte mycket som är bättre.
Ta mediciner du inte borde ta – Nääe.
Röka - Nein
Snusa - Nein
Skada dig - Inte med flit i alla fall. Annars så, ibland.
Klä dig i svart - Jo, ibland
Lita på folk – Nej
Skada dig med flit – Nej.
Drömma mardrömmar - Jopp.
Gå i skolan – Jadååå
Ljuga - inte så mycket längre, alls. Nästan aldrig.
Vilja dö – Nej, inte direkt.

HAR DU...

För många vänner – Nää!
förföljelsemani - Naae, kan jag inte säga.
Någon annan psykisk sjukdom? - höhö, nej
Skadat någon? Jäää
Färgat håret - Japp
Några piercnings - Inga alls.
Egen dator - Nae,
Gjort bort dig rejält? - Ja, det har jag.

ÄR DU...

Snäll – Hah, jo,
Snygg - Snyggast
Söt - Mmmmm
Kort – Ganska alltså!
Klantig – Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0