I don't see what anyone can see, in anyone else

Överge mig inte, Herre, min Gud,
var inte långt ifrån mig.
Skynda till min hjälp, Herre, du min frälsning.



Dessa ord från Psaltaren har varit min bön denna helg, och den borde vara allas.
Hur mycket tar jag inte Honom för givet? Hur mycket tar jag inte före Honom? Hur mycket ser jag bort från det Han sagt till mig genom Hans ord?
Och hur många gånger förlåter inte Gud mig när jag kommer bönandes tillbaka?
Det är till Honom jag alltid kommer till slut, som jag allllllltid ber om förlåtelse, och som jag alltid ber ska finnas där för mig när det går fel, när jag har det jobbigt.
BLÄ.
Förlåt att jag alltid behöver be denna bön. Jag älskar Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0